پشتیبانی نرم افزار
فرآیند پشتیبانی نرم افزار از اجزا کلیدی و مهم یک نرم افزار است که در صورتی که به درستی انجام نشود به یقین نرم افزار به اهداف مورد نظر خود دست پیدا نخواهد کرد. گروه برنامه نویسی تیدا راه حلهای متنوع برای پشتیبانی از نرم افزارهای خود پیشنهاد داده است که در ادامه به آنها اشاره میشود
روشهای پشتیبانی نرم افزار
1) تماس با واحد پشتیبانی تلفن شرکت به صورت فعال آماده پاسخگویی به مشتریان است و در صورت وجود هر گونه سوال میتوانند با کارشناسان پشتیبانی تیدا تماس برقرار کنند
2) ثبت مشکل در اتوماسیون اداری گروه تیدا گروه تیدا به هر کدام از مشتریان خود در اتوماسیون اداری خود، حسابی تعریف کرده و همه مشتریان مشکلات و درخواستهای خود را در آن ثبت مینمایند. گروه تیدا هر روز به صورت مدام اتوماسیون اداری خود را چک کرده و در صورت وجود مشکل و یا آموزش سریعا نیاز مشتری را مرتفع خواهد نمود.
3) ارسال اتوماتیک خطا به شرکت نرم افزارهای تیدا به صورتی طراحی شده اند که در صورت وجود خطای منطقی در برنامه، آن خطا ثبت و به شرکت ارسال میشود. گروه تیدا هم در اسرع وقت خطا را مورد بررسی قرار داده و آنرا رفع می نمایند
4) ارسال ایمیل، پیام و غیره مشتریان با استفاده از امکانات دیگری همچون پیام، ایمیل و غیره میتوانند مشکل و یا نیاز اطلاعاتی خود را بدست آورند





تماس با ما

آدرس: اصفهان، سه راه سیمین، مجتمع اداری اسپادانا، طبقه 5، واحد 5
تلفن: 031-37750720
کدپستی: 8179614722
پست الکترونیک: info@tiida.ir


خبرنامه



تیدا را دنبال کنید





تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت تیدا است - info@tiida.ir