استقرار نرم افزار
در فرآیند استقرار سیستم، نیازهای مشتری هدف گذاری شده و نرم افزار شرکت بر اساس نیازهای احیانا جدید سازمان پیاده سازی میشود. سپس با توجه به آموزش‌هایی که قبل از این فاز صورت گرفته، کلیه کاربران و مدیران پروژه در جهت عملیاتی کردن راهکارها هدایت می‌شوند. در این مرحله نظارت دقیق و مستقیم کارشناسان خبره گروه مهندسی تیدا ضامن استقرار سیستم متناسب با هدف گذاری انجام شده می‌باشد.
مراحل استقرار نرم افزار
1) شناخت وضعیت موجود پس از برگزاری جلسات مشاوره و طی شدن فرآیند فروش، کارشناسان استقرار برنامه زمانبندی راه‌اندازی سیستم‌ها را در سازمان از نصب نرم‌افزار تا آموزش کامل کاربران ارائه می‌دهند. یکی از فعالیت‌های اولیه و اساسی در کار استقرار، شناخت نیازهای سازمان است. بر همین اساس فرآیند راه‌اندازی با تحلیل دقیق شرایط موجود سازمان براساس استانداردهای مدون‌ آغاز می‌شود.
2) ارائه پیشنهاد مطلوب در این مرحله راه حل پیشنهادی گروه تیدا، در قالب بسته ای از امکانات و ویژگی ها به مشتری تحویل میشود. این راه حل سعی در مرتفع نمودن نیازهای عمده مشتری است و در طی جلساتی توجیهات لازم برای این راه حل بیان میشود.
3) نصب و راه‌اندازی سرور پس از تهیه سرورها و دریافت اطلاعات پایه، مجموعه نرم‌افزارها بر روی سرور (ها) نصب شده و تنظیمات مورد نیاز برای استقرار و عملیاتی شدن در سازمان اعمال می‌شود.
4) آموزش نرم افزار در هفته ها و حتی ماههای اول نصب پروژه یکی از کارشناسان گروه تیدا به صورت مستمر در محل مشتری به صورت مدام مشغول آموزش پرسنل مشتری خواهد بود تا از کلیه امکانات و قابلیتهای این محصول به صورت کامل استفاده بهینه شود.





تماس با ما

آدرس: اصفهان، سه راه سیمین، مجتمع اداری اسپادانا، طبقه 5، واحد 5
تلفن: 031-37750720
کدپستی: 8179614722
پست الکترونیک: info@tiida.ir


خبرنامه



تیدا را دنبال کنید





تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت تیدا است - info@tiida.ir