فرآیند فروش نرم افزار
پس از تحلیل نیازهای مشتری و تعیید درخواست های دقیق او، صحبت های اولیه در مورد نحوه فروش نحوه پشتیبانی، نحوه طراحی سامانه، وظایف تیدا و وظایف مشتری قراردادی با موارد مشخص شده بین گروه تیدا و مشتری منعقد میشود. که البته در پاره ای از مواقع میتوان قرارداد را بعد از نصب اولیه محصول امضا نمود. در ادامه دو شیوه مختلف فروش محصول بین مشتری و گروه تیدا بیان خواهد شد.
1) عقد قرارداد بعد از مشخص نمودن نیازهای مشتری تمامی محصولات تیدا، در دانشگاهها و سازمانهایی نصب شده است. مشتری میتواند با بررسی آنها و احیانا درخواست دموی اختصاصی از نرم افزارهای موجود (به صورت اختصاصی در سرور خود شرکت نصب میشود) به عقد قرارداد با تیدا اقدام کند
2) تنظیم قرارداد قبل از طراحی و امضا بعد از نصب طراحی وب سایت سازمانها و مشتریان عمدتا بسیار حساس و لازم است منحصر بفرد باشد و لذا باید مشتری دیدی از محصول پشنهادی داشته باشد. گروه تیدا جهت اطمینان مشتری، میتواند صحبتهای اولیه از جمله قابلیتهای محصول را انجام دهد و سپس بعد از اینکه یک دموی اولیه از محصول ساخته شد قرارداد با مشتری بسته شود.





تماس با ما

آدرس: اصفهان، سه راه سیمین، مجتمع اداری اسپادانا، طبقه 5، واحد 5
تلفن: 031-37750720
کدپستی: 8179614722
پست الکترونیک: info@tiida.ir


خبرنامه



تیدا را دنبال کنید





تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت تیدا است - info@tiida.ir